Õiguslik alus

Poolte õigusi ja kohustusi reguleerivad Võlaõigusseadus, Tarbijakaitseseadus ja antud e-poe reeglid.

Tellimine

Leidke sobivad kaubad kas otse e-poest või lisades valminud toote kujunduskeskkonnast ostukorvi.

Konkreetse toote otsimiseks saate  kasutada ka luubiga tähistatud otsinguriba.

Kui toote juures on märge – südamega ikoon , siis saate toote lisada enda lemmikute nimekirja.

Kui Teie poolt valitud toote juures on märge – Lisa korvi , siis saate toote lisada ostukorvi (vajaliku koguse muutmiseks saate kasutada “+” ja “-” märke)

Vajutades ostukorvi ikoonile – saate kogu ostukorvi sisu üle vaadata ja vajadusel koguseid muuta või toote rea lõpus olevast ristikesest kogu rea kustutada.

Tellimuse kinnitamiseks liikuge -Kassasse-  ja täitke vajalikud väljad. Valitud väljadele lisandub postikulu vastavalt Teie valitud tarneviisile.

Viimaseks vajutage – Esita tellimus- ja näete tellimuse kinnitust ekraanil, samasugune kinnitus tuleb ka Teie e-mailile.

Järgmine teavitus – Teie tellimus on täidetud –  tuleb Teie e-mailile siis, kui pakk on komplekteeritud ja alustab teekonda (pärast raha laekumist meie arvele).

Telefonile saate sõnumi pakiautomaadi koodiga juba postiasutuselt.

Küsimustega tellitud kauba kohta võite helistada telefonil: +372 5823 0967

Toodete eest saab tasuda Maksekeskus AS vahendusel Eesti panga linkidega (Swedbank, SEB, LHV, coop Pank ja Luminor)

Tarne

Ostetud kaubad transporditakse tellija valikul DPD, Itella SmartPost või Omniva pakiautomaatidesse.

Ostetud kaubad tarnitakse tellijale hiljemalt maksmisele järgneva 3 tööpäeva jooksul. Kui meieni pole tasumine jõudnud 10 päeva jooksul, siis tellimus tühistatakse.

Tarne küsimustega seoses helistage telefonil: +372 5823 0967

Müügiterritoorium

E-pood pakub teenust Eesti Vabariigi territooriumil ja arveldusvaluuta on EUR (euro €). Erikokkuleppel võib e-pood müüa kaupa ka väljapoole Eesti Vabariiki (sellisel juhul selgub kauba transpordi maksumus poolte vaheliste läbirääkimiste käigus).

Konfidentsiaalsus

Kõik e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

Vastutus

E-pood ei vastuta lepingu osalise või täieliku mittetäitmise eest, kui selle on põhjustanud vääramatu jõud. E-pood ei vastuta Tellija põhjustatud otseste või kaudsete kahjude eest ning Tellijale e-poe poolt makstava kompensatsiooni suurus ei saa mingil juhul ületada kauba eest makstud summat.

Vaidluste lahendamine

Kõik poolte vahel tekkivad erimeelsused lahendatakse vastavalt esitatud kaebustele. Juhul kui ei saavutata mõlemaid pooli rahuldatavat kokkulepet, vaadatakse need läbi ostja elukohajärgses kohtus. Vaidlusaluste küsimuste lahendamiseks kohustuvad pooled vahetama teateid ja teatisi kirjalikus vormis.

Garantii

Getbubo.ee vastutab selle eest, et müüdavad t-särgid vastaksid Eestis ametlikult kehtivatele standarditele. Kui saadetud kaup on mingil põhjusel vigastatud või rikutud, on õigus kaup müüjale tagasi saata 14 päeva jooksul (arvestades paki kättesaamise järgnevast päevast).

Pretensioonid koguse ja kvaliteedi osas palume esitada sama tähtaja jooksul. Õigustatud raha tagastused tehakse tellija pangaarvele 14 päeva jooksul arvates tagastamis- või pretensiooni esitamise päevast, kui tellijaga ei lepita kokku teisiti. Postikulu ei tagastata. Garantii kehtib koos ostuarvega.

Garantii ei kehti juhul, kui kaup on vigastatud pakendi avamise käigus. Või tootjast mitteolenevatel põhjustel.  Pretensioone saab esitada, kui saadetud kaup on vale suuruse, kujunduse või alusvärviga.

Müüja ei vastuta tooni erinevuste eest mis võivad tekkida kujundusmooduli kasutamisel jälgitava ekraani ning lõpp-produkti vahel.

E-poes olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad kehtivat käibemaksu. www.getbubo.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu.

Tarbijakaitseseaduse põhjal on Sul tarbijana õigus:

  • nõuda ja saada kaupa või teenust, mis vastab nõuetele, on ohutu Sinu elule, tervisele ja varale ning mida ei ole keelatud omada ja kasutada;
  • saada pakutavate kaupade ja teenuste kohta vajalikku ja tõest teavet teadliku valiku tegemiseks ning õigeaegset teavet kauba või teenusega seotud riskide kohta;
  • saada tarbijaõigus- ja tarbimisalast teavet;
  • saada nõu ja abi, kui Sinu õigusi on rikutud;
  • nõuda endale tekitatud varalise ja mittevaralise kahju hüvitamist;
  • taotleda oma huvide arvestamist ning olla oma ühingute ja liitude kaudu esindatud tarbijapoliitikat kujundavate otsuste tegemisel.

Kui oled kasutanud kaupa või teenust mittesihipäraselt, kuna kaupleja või teenusepakkuja pole Sulle andnud kauba või teenuse kohta tõest või üldse mingisugust teavet, peab müüja Sulle tekkinud kahju hüvitama. Kui kaubal ilmneb vaatamata selle õigele kasutamisele ja hooldusele puudus või ostetud teenusega on probleeme, siis pöördu lahenduse leidmiseks viivitamatult kaupleja või teenusepakkuja poole.

Et probleeme oleks lihtsam lahendada, hoia alles kauba või teenuse ostudokumendid (ostutšekk, leping jne), mis tõendavad, et oled ostu teinud just sellest poest või teenindusettevõttest.

Ära unusta, et lisaks õigustele on Sul tarbijana ka kohustused.

  • Pane tähele hooldustingmärke, et saaksid kaupa sihipäraselt kasutada ega rikuks seda oskamatusest.
  • Kui oled ise hooletu ega järgi juhiseid ja toode seetõttu rikneb või puruneb, siis ei vastuta müüja ja tootja juhtunu eest ning Sul ei ole õigust näiteks defektide tasuta kõrvaldamisele.

Tellimistingimustega nõustudes võtab klient endale vastutuse , et tema loodud kujundus oleks kooskõlas kaubamärgiseadusega.